Usługa jest wykonywana na podstawie raportów oraz arkuszy z ocenami. Usługa składa się z czterech etapów:
Usługa ma na celu weryfikację przyjętej metodyki oraz kontrolę zgodności przeprowadzonej analizy z dokumentacją. Działania rozpoczynają się analizą metodyki, podczas której konsultant zwraca uwagę na:
Doświadczenie zdobyte podczas 12 lat realizacji audytów bezpieczeństwa pozwala dostrzec ryzyka tam, gdzie inni tego nie widzą. Po poznaniu specyfiki organizacji weryfikujemy zidentyfikowane ryzyka biorąc pod uwagę:
Ocena atrybutów przysparza najwięcej kłopotów osobom, które dopiero zaczynają pracę z ryzykami. Zadaniem konsultanta jest zidentyfikowanie potencjalnych błędów i przygotowanie wytycznych do przeprowadzenia szkolenia z zasad przeprowadzania oceny atrybutów bezpieczeństwa.
Skuteczność procesu zarządzania ryzykiem oceniamy na podstawie działań wykonywanych w celu zmniejszenia zagrożeń. Ostatnim etapem jest weryfikacja: